úterý 20. ledna 2015

2014 Favourites

Dlouho nebyl žádný článek, omlouvám se, ale mám teď hodně věcí do školy, jelikož půjdu na střední, kde berou na průměr, musím mít co nejlepší známky a upřímně.. není to dobré nechávat všechno na poslední chvíli. Mě se to naštěstí nějak podařilo. No, teď už k článku. Ano, vím, že je trochu pozdě na favourites roku 2014, když je skoro konec ledna, ale co, stejnak tyto 'oblíbence' používám skoro denně, takže to klidně může být all time favourites. Bude to hlavně kosmetika a pak pár náhodných věcí.




Jako první tady je primer od benefitu POREfessional. Je to dokonalý produkt, který má minimalizovat póry a pomáhat vašemu makeupu déle vydržet na obličeji. Já k tomu nemám co dodat. 


Jako další je Match perfection od Rimmel london. Je to jeden z nejlepších makeupů, co se týče levnější kosmetiky a já ho naprosto znožňuju. 


Stay matte znovu od Rimmel. Myslím, že jste o něm už určitě slyšeli od miliony youtuberek. Zmatní, celkem vydrží, řekla bych, že tak okolo 2-3 hodin určitě. 


Hoola od benefitu. Jediný bronzer, který můžu mít. Spousta lidí říkají, že Smooth skin od NYC, je skoro to samé. NE! Tedy alepoň pro mě ne. Ten od NYC je pro mě moc naoranžovělý, je také matný jako Hoola, ale pořád to není ono. 





Jako další jsou tady dvě tvářenky od benefitu. Rockateur a Dandelion. Musela jsem sem dát obě dvě, protože je mám tak ráda, že je střídám každý den. Rockateur je taková více broskvová a teplejší barva, zatímco Dandelion je více taková přírozenější růžová.


Jako další je Brow kit od Sleeku. Mám jí v odstínu Light a je dokonalá. Používám jen pudr, protože chodím s mamkou ke kosmetičce, která mi ho vždy trochu přitmavý. 


Jako bázy pod oční stíny používám vzorek od benefitu Stay Don't Stray. Není to nějaký zázračný produkt, ale odvede svou práci dobře.




Další produkt je paletka očních stínů od Urban Decay Naked basics, kterou používám opravdu pořád. 


Další je řasenka od benefit, udělá vám dokonalý objem, ale také si můžete dát malou vrstvu a máte velice přirozené řasy.


Další věc je Carmex, je to jeden z nejlepších balzámů na rty na světě. Opravdu léčí. 


Jako poslední z kosmetiky je tady benetint od benefitu (omlouvám se, že je skoro všechno od benefitu, ale opravdu mám jejich kosmetiku ráda). Dá se použít jako tvářenka i jako tint na rty, který vám dá dokonalou zdravou barvu. 


Jako jedinou věc na vlasy tu mám šampon z Lushe, BIG. Obsahuje kousky mořské soli a nádherně voní. 




Jako knížku mám tady Girl Online od Zoe Sugg. Když jsem jí začala číst, hned po pouhých dvou kapitolách, jsem věděla, že to bude moje nejoblíbenější knížka a že si jí dokonce ještě někdy znovu přečtu (i když jsem psala ve faktech, že ani svou nejoblíbenější knížku nemůžu číst víc jak dvakrát). 


Jedna z mých nejoblíbenějších aplikací je spotify, máte tam skoro všechny písničky, ale například '1989' od Taylor Swift tam nenajdete. 


A jako další je We heart it, což je něco jako tumblr, ale podle mě je to mnohem lepší.





Doufám, že se článek líbil :)